Farmaceutická firma si vyžádala od personální agentury vyhledání farmaceutických reprezentantů, kteří se bude zabývat prodejem originálních léků. Mezi účastníky výběrového řízení se objevila slečna Daniela Novotná. Zaujala svou schopností vytvořit kontakt s lidmi, přesvědčivě prezentovat a komunikovat; nicméně dotazník, který měla v rámci výběrového řízení zpracovat, byl vyplněný nedbale, části byly vynechané, části sotva čitelné.
V testech ANBE se projevily její silné stránky, zejména vysoká úroveň navazování kontaktů, sdílnost, energie, empatie, sdílnost, vřelost, orientace na zákazníka, a důraz, kladený na mezilidské vztahy. Objevily se však také slabé stránky, a to neopatrnost, nesystematičnost, nepečlivost, nedůslednost, nízká sebekázeň.
Vedoucí personálního oddělení byla velmi proti přijetí Daniely vzhledem k nízké úrovni jejich administrativních schopností a nedbalosti. Domnívala se, že na takového člověka se nelze spolehnout. Oblastní manažer to však s Danielou chtěl zkusit, protože v testech ocenil její předpoklady pro úspěšnou obchodní komunikaci a kontakt se zákazníky.
Jednání Daniely bylo odrazem jejich výsledků v testech ANBE. Daniela, která měla zkušenosti s prodejní činností od bývalých zaměstnavatelů, dokázala poměrně rychle získat přízeň zákazníků – lékařů – a udržovat s nimi nadstandardní vztahy. Brzy podávala vynikající výkon a její výsledky se projevily na tržních podílech celé skupiny. Stav jejích zpráv o vykonaných návštěvách byl však dosti špatný, což vyplývalo z malé pečlivosti a nedostatku systematičnosti. Byly odevzdávány pozdě, neměly hlavu ani patu, podstatné informace chyběly. Vedoucí oblasti je musel přepracovávat, ale vyplatilo se mu to. Říkal ale, že vzhledem ke svému osobnostnímu založení Daniela udělá výsledky celé skupiny, takže mu ta chvíle, kterou věnuje opravování jejích zpráv, stojí za to.